Консумацията на зеленчуци, плодове и пълнозърнести храни намалява риска от депресия и инсулт

on

Множество проведени проичвания установяват, че консумацията на зеленчуци, плодове и пълнозърнести храни предотвратяват депресията и спомогат работата на мозъка, съобщават от foodpanda. Здравословният начин на живот е свързан с по-малка вероятност хората да полчават инсулти. Повечето от тези храни са с естетсвено ниско съдържание на мазнини и калории. Зеленчуците са важни източници на много хранителни вещества, включително калий, диетични фибри, фолиева киселина, витамин А и витамин С.

Image result for fruits vegetables fiber

 

 

 

Ето още от какви други болести може да ви предпази правилното хранене и богата на плодове, зеленчуци и пълнозърнести храни диета.

 

 

 

  • диета, богата на зеленчуци и плодове, като част от цялостното здравословно хранене може да намали риска от сърдечни заболявания, включително инфаркт и инсулт.
  • може да предпази от някои видове рак.
  • храни, богати на храни, съдържащи фибри, като някои зеленчуци и плодове, могат да намалят риска от сърдечни заболявания, затлъстяване и диабет тип 2.
  • Храненето със зеленчуци и плодове, богати на калий, може да понижи кръвното налягане и може да намали риска от развитие на камъни в бъбреците, и да помогне за намаляване на костната загуба.

 

***

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

w

Connecting to %s