Храни, които да ядете, за да имате гъста коса

on

Ако страдате от загуба на коса или цъфтеж, вашият начин на хранене вероятно е от ключово значение за предотвратяване на този проблем. Това е тревожно състояние не само за жените, но и за мъжете, което води до допълнителни притеснения. Яжте храни с антиоксидантни флавоноиди за укрепване на космените фоликули, богатите на желязо храни за стимулиране на червените кръвни клетки и богатите на протеини и силициев диоксид храни, за да се стимулира растежа на косата и здравата коса. foodpanda, подбра най-полезните храни за гъста коса.

Related image

  • Манго- Този колоритен плод осигурява минералния силициев диоксид, компонент на съединителната тъкан, който помага за укрепване на косата и насърчава растежа и.
  • Соя- Храните, получени от соя, като соеви зърна и темпе, се смята, че възпрепятстват образуването на хормон, наречен дихидротестостерон, чийто дисбаланс допринася за загубата на коса.
  • Яйца- Яйцата помагат да се увеличи производството на колаген.
  • Кафяви морски водорасли- Желязото във водораслите осигурява здравословно производство на червени кръвни клетки. L-лизинът улеснява абсорбцията на желязо, а дефицитът и при двата може да повлияе на загубата на коса.
  • Ленено семе- Високото съдържание на омега-3, те помага да се подхранва косата и да я предпазва от изсушаване.
  • Тиквени семена- Тези богати на протеини семена осигуряват цинк, който поддържа клетъчното възпроизвеждане и подобрява имунитета, като от своя страна насърчава растежа на косата.

 

***

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

w

Connecting to %s