Храни, които намалят стреса

on

Стресът е това нещо, което тормози всеки ежедневно. Колкото и да се опитваме да контролираме емоциите си и начина на живот, ние постоянно сме подложени на някакъв вид напрежение. Има различни начини да се справим със стреса и това е чрез консумирането на определени храни, които противодействат на хормона кортизол, съобщават от foodpanda.

  1. Папая– Наричат го плодът на ангелите и съдържа 88 мг витамин С в една чаша.
  2. Брюкселско зеле– Добър източник на Омега 3 мазнини.
  3. Червена чушка– Освен, че намаля стреса, червената чушка стимулира обмяната на веществата.
  4. Броколи– Това е една от седемте супер храни. Спомагат за общото състояние на организма като набавя необходимите витамини и минерали.
  5. Карфиол– Вкусен зеленчук, който може да консумирате в сурово състояние, на салати, на пюре или в готвени ястия.
  6. Мюсли– Богати на фибри и много подходящи за начало на деня, те ще ви заредят с необходимата енергия до следващото ви хранене.
  7. Домати– Богати на витамин С, доматите са подходящи за вашия режим и предпазват от редица заболявания.
  8. Череши– Наричат ги здравословните бонбони. Те са с високо съдържание на мелатонин и ще направят съня ви спокоен.
  9. Сладки картофи– Те ще задържат по- дълго чувството ви за ситост. Сладките картофи са мощен антиоксидант и стабилизират кръвната захар.
  10. Нар– един от плодовете с най-ниското съдържание на захар, което го прави по-вкусен и предпочитан както за десерти, така и като добавка към салата.

 

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

w

Connecting to %s