Международна компания с инвестиция за милиони, с цел подобряване на лидерските си позиции в света

on

foodpanda инвестира още  $60 милиона за подобряване на качеството и задържане на лидерство в развиващите се пазари 

11 Август, 2014: foodpanda, заедно със свързаните с нея марки hellofood и Delivery Club, обявиха, че от днес ще инвестират още $60 млн., които ще бъдат отпуснати от инвеститорите Falcon Edge Capital и Rocket Internet AG. От стартирането си през 2012 г., марката foodpanda / hellofood донесе на инвеститорите си над $ 100 милиона. Наскоро компанията придоби и един от основните конкуренти, водеща платформа за доставка на храна в Русия – Delivery Club.

Ралф Вензел, управляващ директор на foodpanda / hellofood: „Ние сме много доволни от гласуваното ни доверието и признанието на нашия успех. Новото финансиране ще бъде инвестирано в непрекъснат растеж на нашите марки, в съществуващите вече пазари, по-добро маркетингово позициониране на партньорските ресторанти и подобряването на обслужването на клиенти. Ние сме се утвърдили като водеща компания за доставки на храни на пазара и целим да задържим този успех, инвестирайки средства в развитието му. „   Ние помагаме на партньорските ресторанти да увеличат продажбите си, доставяйки храна, бързо, лесно и удобно където и да си. За тази цел осигуряваме непрекъснато развиващи се технологии и анализи, в помощ на развитието на онлайн и мобилната платформа. От скоро компанията стартира своето мобилно приложение от ново поколение, което цели поръчката на храна да бъде приятно преживяване.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

w

Connecting to %s